Mocht een situatie veranderen of als je toch andere producten of adviezen willen geven, dan kun je altijd uw adviesrapport updaten.
Ga naar Adviesrapporten en kies een afgerond rapport dat je wilt updaten. Wanneer je het afgeronde rapport hebt geopend klik je op 'update rapport'.
Nu kun je het rapport opnieuw opmaken. De eerder opgemaakte offertes, adviezen, aandachtspunten en voordelen zijn automatisch opgenomen. In dit proces kun je eenvoudig wijzigingen doorvoeren. Je kunt offertes, adviezen en aandachtspunten toevoegen, verwijderen of aanpassen. Meer informatie over het opmaken van een adviesrapport is hier te vinden.
Wanneer je nieuwe offertes aan het rapport hebt toegevoegd tijdens het updaten van het rapport zal op de rapportpagina de knop 'Voeg feedback toe' verschijnen. Hier kun je de nieuw opgestelde offertes na de reactie van de klant goed- of afkeuren. Wanneer alle offertes goed- of afgekeurd zijn kun je het rapport weer afronden via de 'meer acties' knop.