Kennisbase WeGroup

Kantoorinstellingen

Geschreven door Huub Derks | 10-11-22 8:38

Bekijk deze video over de instellingen in WeGroup:

 

 

 

 

 

 

Of neem onderstaande instructie door:

Je bent ingelogd in WeGroup. Het is een goede eerste stap om je account te personaliseren. Dit kan via de instellingen. Ga linksonder op je scherm naar je naam, en kies voor instellingen. 

Via ‘Account’ kun je je ‘Algemene informatie’, ‘Personalisatie’ en ‘Beveiliging’ aanpassen. Controleer eerst of de gegevens bij Algemene informatie kloppen. Ga dan naar Personalisatie en voeg een foto toe welke in het platform gebruikt wordt. Via beveiliging kun je je wachtwoord en (mits geactiveerd) twee-factor-authenticatie aanpassen.

Via ‘Kantoor’ kun je de instellingen van jouw kantoor voor jou en je collega’s aanpassen. Controleer de Algemene Informatie, en vul eventueel contactgegevens aan. Onder ‘Kantoorpresentatie’ kun je de teksten die in een adviesrapport naar voren komen aanpassen. Presenteer je kantoor op een persoonlijke manier door de teksten aan te passen. Hier kun je ook gebruik maken van afbeeldingen, zoals een foto van jullie team of het kantoor. Via ‘Personalisatie’ kun je het logo van jullie kantoor toevoegen. Voeg bij ‘negatief’ een lichte versie van het logo toe zodat deze duidelijk zichtbaar is op een donkere achtergrond. Ook kun je hier je thema kleur aanpassen. Zit jullie kleur er niet tussen? Laat het ons weten, dan voegen we die toe. Mocht je account gekoppeld zijn aan meerdere kantoren dan kun je onder ‘Kantoren’ eenvoudig van kantoor wisselen. Onder ‘Beveiliging’ staan de instellingen voor twee-factor-authenticatie. Je kunt er zelf voor kiezen om dit wel of niet te verplichten. Let op, twee-factor-authenticatie kan niet meer worden uitgeschakeld wanneer het is ingeschakeld.

Via ‘Verbindingen’ staan de instellingen voor de assurantiesoftware waar je mee gekoppeld hebt. Mocht je een nieuw pakket willen koppelen, of je koppeling aan willen passen, neem dan contact met ons op. 

Via ‘Medewerkers’ vind je alle medewerkers van je kantoor terug. Hier kun je nieuwe medewerkers uitnodigen en de gegevens of rechten van bestaande medewerkers aanpassen.

Via ‘Adviezen’ kun je alle risicodomeinen en adviezen voor jouw kantoor aanpassen. Bovenin de pagina kies je voor zakelijke of particuliere domeinen. Je kunt de domeinen dan aanpassen, of inactief zetten, via de 3 puntjes. Door op het domein zelf te klikken open je alle dekkingen en preventieadviezen die onder het domein vallen. Met het oranje schuifje kun je adviezen (in)actief zetten. Door op het potloodje te klikken kun je de teksten die in het adviesrapport terugkomen per advies aanpassen. Bij de dekkingen vind je zowel een algemene beschrijving als de gekoppelde adviezen. De algemene beschrijving wordt gebruikt wanneer je handmatig een advies toevoegt aan het rapport. De gekoppelde adviezen zijn de adviezen die standaard worden getoond wanneer deze getriggerd wordt vanuit een ingevulde risicoscan. Let op: deze teksten worden voor het gehele kantoor aangepast en voor alle adviesrapporten die vanaf het moment van aanpassing worden opgemaakt.